luni, 1 iunie 2015

Fratele meu

Stăteai în fața computerului și din când aruncai ochii pe geam.Nămeții erau cât casa.După scurt timp,priveai iar! Totul era verde.Frunze,flori,sfârșit de mai."E greu să mori în luna mai",zicea cântecul. Îl știam ,în copilărie, de la sora bunicii.Fusese la pension.Îl știu și azi. La sfârșit de mai a murit fratele meu,acum 8 ani.Infarct,la 46 de ani.Maestru internațional la șah. Mi-am jurat să trăiesc fiecare clipă .Intens . Am făcut - o?Mă uit pe geam."Hai să mergem în parc!" "Nu se poate,nu mai este parcul.Era acum o mie de ani,înainte de a intra tu pe computer." E greu să fii fericit la sfârșit de mai.Ai murit odată cu ai tăi și, din ce-a mai rămas ,trăiești după regulile altora...Câteodată o iei printre fisuri ,ca apa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu